čtvrtek 7. března 2013

Liberální institut a online knihy

V minulosti jsem zde na web umístil pár úryvků s knih A.Smitha. Tyto knihy vydával Liberální institut, mají můj vděk za to, že se vůbec namáhají takovéto knihy překládat. Je to užitečná práce, já bych se k přečtení A.Smitha v originále těžko dostal, takto jsem si je půjčil s fakultní knihovny. Tento institut funguje už od roku 89, a jak z názvu vyplývá, zabývá se podporou myšlenek klasického liberalismu, více na jejich webu.

K čemu se chci dostat tak je to, že vydávají skutečně desítky knih od autorů jako je Mises, Friedman, Milton a další...
Ale nejen to, je zde i pár knih publikovaných online, které jen čekají, až je dychtiví zajemci o studium ekonomie stáhnou do svých počítačů (Kindlů,iPadů.. ). Abych taky podpořil pluralitu názorů, tak Kapitál pana Marxe jsem našel na ulož.to:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat