pátek 7. září 2012

Steam - jak levně kupovat hry

    Když jsem byl mladší  hrál jsem spoustu hrůzných PC her, nyní již hraji méně , ale stále si občas něco neodpustím. Problém je, že člověk většinou v mládí nemá tolik peněz, tak si samozřejmě pomůže  ehm ... jinými metodami. Jak se odvděčit autorům her za tu krásnou zábavu v minulosti, když už člověk třeba pár korun má?  Představuji vám online službu na nákup her Steam.
       Služba Steam umožňuje nákup stále většího množství her od různých vydavatelů a zároveň nabízí krátkodobé akce typu -50% na všechny hry od 2K. Můžu říct , že jsem si koupil třeba strategii Rome: Total war s datadisky za 90Kč. Rok po vydání byla Mafie II ve slevě -75%, za  190Kč. Herní skvosty, starší hry, jsou zde doslova za pár korun (ve slevách). Nejsem žádný zaprodanec firmy Valve (vlastník Steamu) , pouze konstatuji, že šikovně nutí hráče pomocí slev pravidelně se přihlašovat do jejich služby. Je tu samozřejmě i konkurence v gog.com a jistě jsou i další. Steam je ovšem komplexní platforma , můžete se připojovat do herních komunit, nahravát screeny, přidávat přátele, je tu  developerská komunita atd.. Má to i své mouchy, neseženete hry od všech vydavatelů (např. můj oblíbený Blizzard) a instalovaný klient , sežere nepatrně výkonu. Každopádně, kdo si chce koupit dávné skvosty nebo aktuální hity směle do toho :-).

Odkazy: Můj profil, Historie cen, slev

Žádné komentáře:

Okomentovat